Lyssna nu
MediaWeek: Daniel Weilar
The sound of inspiration
MediaWeek: Daniel Weilar • 19 min • May 21, 2017

Välkommen till The sound of inspiration! Luta dig tillbaka och låt dig inspireras av nationella och internationella medierevolutionärer, marknadschefer och branschprofiler.

  • MediaWeek: Daniel Weilar
    MediaWeek: Daniel Weilar
    Daniel Weilar, VD för Nyheter24-Gruppen berättar om verksamheten & nya sätt att presentera innehåll.
    19 min • May 21, 2017
  • MediaWeek: Förändringsinitiativ
    MediaWeek: Förändringsinitiativ
    Patrik Wallin från Mediacom berättar om deras mätningar av Fraud inom rörlig bild. Journalisten Kitty Ehn pratar om pratet kring förändring.
    16 min • May 21, 2017
  • MediaWeek: I Bubblans Centrum
    MediaWeek: I Bubblans Centrum
    Åsa Sohl från Scream pratar om det uppskruvade internet. Jenny Vinterqvist från Mindshare vann silver i Årets Kampanj.
    19 min • May 21, 2017
  • MediaWeek: Frammarschen av AI
    MediaWeek: Frammarschen av AI
    Sara Mundt-Petersen från TUI berättar om AI:ns möjligheter för datainsamling. Johan Stockmarr & Viktor Alderin från Starcom berättar om hur deras ålder påverkar deras arbete.
    24 min • May 21, 2017
  • MediaWeek: Hållbart Sparande
    MediaWeek: Hållbart Sparande
    Göran af Klercker från Nine Yards berättar om arbetet med årets MediaWeek. Åsa Wallenberg från SPP berättar om deras prisbelönta hållbarhetstänk.
    24 min • May 21, 2017
  • MediaWeek: Magkänsla & Mod
    MediaWeek: Magkänsla & Mod
    Joakim Kempff från Starcom slår ett slag för magkänslan i datainsamling. Kristoffer Stenqvist från Max berättar om modet att ifrågasätta sin egen bransch.
    26 min • May 21, 2017
  • MediaWeek: Digital Disruption
    MediaWeek: Digital Disruption
    Norm Johnston, Chief Digital Officer på Mindshare förklarar hur branschen måste anpassa sig efter tekniken. Anette Rosengren från Fazer har utsett Årets Annonsör.
    29 min • May 21, 2017
  • MediaWeek: Eva Trouin
    MediaWeek: Eva Trouin
    Eva Trouin är Sverigechef på NordNet & berättar om sparande & hur man når ut till en yngre målgrupp.
    20 min • May 21, 2017
  • MediaWeek: Staffan Slörner
    MediaWeek: Staffan Slörner
    Staffan Slörner, VD för Sveriges Mediabyråer berättar om MediaWeek & bjuder på historier bakom kulisserna.
    18 min • May 21, 2017
  • MediaWeek: Varumärkesfördomar
    MediaWeek: Varumärkesfördomar
    Stefan Bjurholm från Telia knäcker fördomar mot inköp. Niklas Zhovnarstuk från Viking Line berättar om skillnaderna mellan den svenska & finska marknaden.
    31 min • May 21, 2017
  • Visa fler