The sound of inspiration
The sound of inspiration
The sound of inspiration
The sound of inspirationRSS
Regnbågsliv frågespecial! • 42 min • Fredag 21 september 2018
The sound of inspirationRSS
Regnbågsliv frågespecial! • 42 min • Fredag 21 september 2018
SpelaSpela
Lyssna nu

Välkommen till The sound of inspiration! Luta dig tillbaka och låt dig inspireras av nationella och internationella medierevolutionärer, marknadschefer och branschprofiler.

HUDDLE PÅ MINDSHARE 2018

  • Regnbågsliv frågespecial!Spela
    Regnbågsliv frågespecial!
    Anton Johansson & Thobias Thorwid svarar på publikfrågor om deras egna liv, relationer och HBTQ-världen. Spelades in live på Mindshare's Huddle den 20:e september 2018.
    42 min • Fredag 21 september 2018

SOUND STOCKHOLM 2017

  • Bonusavsnitt – Flickorna Larsson väcker känslorSpela
    Bonusavsnitt – Flickorna Larsson väcker känslor
    I detta avsnitt tar Flickorna Larsson med dig på en häftig ljudresa som spelades upp på Sound Stockholm
    6 min • Måndag 4 december 2017
  • Clare BowenSpela
    Clare Bowen
    Clare Bowen, head of creative development, Radiocentre - Världens bästa ljudreklam & Hur låter den mest briljanta ljudannonseringen i världen?
    12 min • Måndag 4 december 2017

STOCKHOLMMEDIAWEEK 2018

  • StockholmMediaWeek: David SandströmSpela
    StockholmMediaWeek: David Sandström
    Klarnas marknadsdirektör David Sandström kommenterar några av de ämnen som tagits upp på SMW och avslöjar sina känslor för byråvärlden.
    19 min • Måndag 21 maj 2018
  • StockholmMediaWeek: Andreas GranathSpela
    StockholmMediaWeek: Andreas Granath
    Andreas Granath, Media Manager på Oatly berättar hur det tighta teamet i Malmö ska sprida sin produkt internationellt och varför en havredryck kan vara så provocerande.
    21 min • Måndag 21 maj 2018

ADDAY 2018

  • AdDay: David SandströmSpela
    AdDay: David Sandström
    Klarnas CMO David Sandström berättar om Klarnas globala ambitioner och hur varumärken ska anspela på känslor.
    26 min • Fredag 27 april 2018
  • AdDay: Per CarleöSpela
    AdDay: Per Carleö
    Volvos marknadschef Per Carleö berättar hur Volvo bevarar sin kärna i de nya utmaningar företaget möter på den globala marknaden.
    30 min • Fredag 27 april 2018

NEXTM 2018

  • NextM: Aral BalkanSpela
    NextM: Aral Balkan
    Aral Balkan, Cyborg rights activist, pratar om vikten av att data hanteras rätt och hur stora företag kan utnyttja den.
    31 min • Måndag 16 april 2018
  • NextM: Amber CaseSpela
    NextM: Amber Case
    Amber Case, cyborgantropolog på MIT, förespråkar att framtidens tech-samhälle ska vara tyst och sluta kämpa för vår uppmärksamhet.
    19 min • Måndag 16 april 2018

ADDAY 2017

  • AdDay: Åsa SånemyrSpela
    AdDay: Åsa Sånemyr
    Klädbolaget Hopes VD Åsa Sånemyr gästar podden & pratar om hur företaget utmanar modets konventioner.
    15 min • Måndag 15 maj 2017
  • AdDay: Johannes CullbergSpela
    AdDay: Johannes Cullberg
    Johannes Cullberg är VD för Paradiset & pratar om kedjans historia & hur de jobbar med sin marknadsföring.
    15 min • Måndag 15 maj 2017

STOCKHOLM MEDIA WEEK 2017

  • MediaWeek: Daniel WeilarSpela
    MediaWeek: Daniel Weilar
    Daniel Weilar, VD för Nyheter24-Gruppen berättar om verksamheten & nya sätt att presentera innehåll.
    19 min • Måndag 22 maj 2017
  • MediaWeek: FörändringsinitiativSpela
    MediaWeek: Förändringsinitiativ
    Patrik Wallin från Mediacom berättar om deras mätningar av Fraud inom rörlig bild. Journalisten Kitty Ehn pratar om pratet kring förändring.
    16 min • Måndag 22 maj 2017

MEDIADAGEN 2017

  • Mediadagen: Jens WelinSpela
    Mediadagen: Jens Welin
    Jens Welin, NORD DDB, om skillnaderna att arbeta på mediebyrå i USA.
    16 min • Måndag 30 oktober 2017
  • Mediadagen: Martin GarbarczykSpela
    Mediadagen: Martin Garbarczyk
    Martin Garbarczyk, Relatable, om nya sätt att arbeta med influencer marketing.
    17 min • Måndag 30 oktober 2017

NEXTM 2017

  • Framtidens Osynliga TeknologiSpela
    Framtidens Osynliga Teknologi
    Dr. Kate Stone, Novalia Ltd och David Shing, Digital Prophet från AOL pratar om hur teknologin blir osynlig i framtiden.
    20 min • Måndag 3 april 2017
  • Sabinije von GaffkeSpela
    Sabinije von Gaffke
    Sabinije von Gaffke, Global Communications Expert berättar om arbetet bakom Women in Tech och varför det behövs.
    12 min • Måndag 3 april 2017
Stäng fönster