Lyssna nu
StockholmMediaWeek: David Sandström
The sound of inspiration
RSS
StockholmMediaWeek: David Sandström • 19 min • May 21, 2018

Välkommen till The sound of inspiration! Luta dig tillbaka och låt dig inspireras av nationella och internationella medierevolutionärer, marknadschefer och branschprofiler.

STOCKHOLMMEDIAWEEK 2018

  • StockholmMediaWeek: David Sandström
    StockholmMediaWeek: David Sandström
    Klarnas marknadsdirektör David Sandström kommenterar några av de ämnen som tagits upp på SMW och avslöjar sina känslor för byråvärlden.
    19 min • May 21, 2018
  • StockholmMediaWeek: Andreas Granath
    StockholmMediaWeek: Andreas Granath
    Andreas Granath, Media Manager på Oatly berättar hur det tighta teamet i Malmö ska sprida sin produkt internationellt och varför en havredryck kan vara så provocerande.
    21 min • May 21, 2018
  • Visa fler

ADDAY 2018

  • AdDay: David Sandström
    AdDay: David Sandström
    Klarnas CMO David Sandström berättar om Klarnas globala ambitioner och hur varumärken ska anspela på känslor.
    26 min • Apr 27, 2018
  • AdDay: Per Carleö
    AdDay: Per Carleö
    Volvos marknadschef Per Carleö berättar hur Volvo bevarar sin kärna i de nya utmaningar företaget möter på den globala marknaden.
    30 min • Apr 27, 2018
  • Visa fler

NEXTM 2018

  • NextM: Aral Balkan
    NextM: Aral Balkan
    Aral Balkan, Cyborg rights activist, pratar om vikten av att data hanteras rätt och hur stora företag kan utnyttja den.
    31 min • Apr 15, 2018
  • NextM: Amber Case
    NextM: Amber Case
    Amber Case, cyborgantropolog på MIT, förespråkar att framtidens tech-samhälle ska vara tyst och sluta kämpa för vår uppmärksamhet.
    19 min • Apr 16, 2018
  • Visa fler

SOUND STOCKHOLM 2017

  • Bonusavsnitt – Flickorna Larsson väcker känslor
    Bonusavsnitt – Flickorna Larsson väcker känslor
    I detta avsnitt tar Flickorna Larsson med dig på en häftig ljudresa som spelades upp på Sound Stockholm
    6 min • Dec 4, 2017
  • Clare Bowen
    Clare Bowen
    Clare Bowen, head of creative development, Radiocentre - Världens bästa ljudreklam & Hur låter den mest briljanta ljudannonseringen i världen?
    12 min • Dec 4, 2017
  • Visa fler

ADDAY 2017

  • AdDay: Åsa Sånemyr
    AdDay: Åsa Sånemyr
    Klädbolaget Hopes VD Åsa Sånemyr gästar podden & pratar om hur företaget utmanar modets konventioner.
    15 min • May 14, 2017
  • AdDay: Johannes Cullberg
    AdDay: Johannes Cullberg
    Johannes Cullberg är VD för Paradiset & pratar om kedjans historia & hur de jobbar med sin marknadsföring.
    15 min • May 14, 2017
  • Visa fler

MEDIADAGEN 2017

  • Mediadagen: Jens Welin
    Mediadagen: Jens Welin
    Jens Welin, NORD DDB, om skillnaderna att arbeta på mediebyrå i USA.
    16 min • Oct 30, 2017
  • Mediadagen: Martin Garbarczyk
    Mediadagen: Martin Garbarczyk
    Martin Garbarczyk, Relatable, om nya sätt att arbeta med influencer marketing.
    17 min • Oct 30, 2017
  • Visa fler

STOCKHOLM MEDIA WEEK 2017

  • MediaWeek: Daniel Weilar
    MediaWeek: Daniel Weilar
    Daniel Weilar, VD för Nyheter24-Gruppen berättar om verksamheten & nya sätt att presentera innehåll.
    19 min • May 21, 2017
  • MediaWeek: Förändringsinitiativ
    MediaWeek: Förändringsinitiativ
    Patrik Wallin från Mediacom berättar om deras mätningar av Fraud inom rörlig bild. Journalisten Kitty Ehn pratar om pratet kring förändring.
    16 min • May 21, 2017
  • Visa fler

NEXTM 2017

  • Framtidens Osynliga Teknologi
    Framtidens Osynliga Teknologi
    Dr. Kate Stone, Novalia Ltd och David Shing, Digital Prophet från AOL pratar om hur teknologin blir osynlig i framtiden.
    20 min • Apr 3, 2017
  • Sabinije von Gaffke
    Sabinije von Gaffke
    Sabinije von Gaffke, Global Communications Expert berättar om arbetet bakom Women in Tech och varför det behövs.
    12 min • Apr 3, 2017
  • Visa fler