11. Så bryter du mönstret med Rickard Beskow & Michal Sitkiewicz • 15 min • Måndag 26 november 2018
Lyssna nu
Välkommen till The sound of inspiration! Luta dig tillbaka och låt dig inspireras av nationella och internationella medierevolutionärer, marknadschefer och branschprofiler.
SOUND STHLM 2018
11. Så bryter du mönstret med Rickard Beskow & Michal Sitkiewicz
Hur får du tittare att kolla på en 8 minuters reklamfilm?
15 min • Måndag 26 november 2018
10. Hitta den rätta rösten med Kalle Widelius
Reklambranschen ger mer plats åt kvinnorna
12 min • Måndag 26 november 2018
9. Understanding the DNA of music med Robin Hofmann
Därför är det viktigt att du tänker på vilken musik du använder
17 min • Måndag 26 november 2018
HUDDLE PÅ MINDSHARE 2018
Regnbågsliv frågespecial!
Anton Johansson & Thobias Thorwid svarar på publikfrågor om deras egna liv, relationer och HBTQ-världen.
Spelades in live på Mindshare's Huddle den 20:e september 2018.
42 min • Fredag 21 september 2018
SOUND STOCKHOLM 2017
Bonusavsnitt – Flickorna Larsson väcker känslor
I detta avsnitt tar Flickorna Larsson med dig på en häftig ljudresa som spelades upp på Sound Stockholm
6 min • Måndag 4 december 2017
Clare Bowen
Clare Bowen, head of creative development, Radiocentre
- Världens bästa ljudreklam &
Hur låter den mest briljanta ljudannonseringen i världen?
12 min • Måndag 4 december 2017
STOCKHOLMMEDIAWEEK 2018
StockholmMediaWeek: David Sandström
Klarnas marknadsdirektör David Sandström kommenterar några av de ämnen som tagits upp på SMW och avslöjar sina känslor för byråvärlden.
19 min • Måndag 21 maj 2018
StockholmMediaWeek: Andreas Granath
Andreas Granath, Media Manager på Oatly berättar hur det tighta teamet i Malmö ska sprida sin produkt internationellt och varför en havredryck kan vara så provocerande.
21 min • Måndag 21 maj 2018
ADDAY 2018
AdDay: David Sandström
Klarnas CMO David Sandström berättar om Klarnas globala ambitioner och hur varumärken ska anspela på känslor.
26 min • Fredag 27 april 2018
AdDay: Per Carleö
Volvos marknadschef Per Carleö berättar hur Volvo bevarar sin kärna i de nya utmaningar företaget möter på den globala marknaden.
30 min • Fredag 27 april 2018
ADDAY 2017
AdDay: Åsa Sånemyr
Klädbolaget Hopes VD Åsa Sånemyr gästar podden & pratar om hur företaget utmanar modets konventioner.
15 min • Måndag 15 maj 2017
AdDay: Johannes Cullberg
Johannes Cullberg är VD för Paradiset & pratar om kedjans historia & hur de jobbar med sin marknadsföring.
15 min • Måndag 15 maj 2017
NEXTM 2018
NextM: Aral Balkan
Aral Balkan, Cyborg rights activist, pratar om vikten av att data hanteras rätt och hur stora företag kan utnyttja den.
31 min • Måndag 16 april 2018
NextM: Amber Case
Amber Case, cyborgantropolog på MIT, förespråkar att framtidens tech-samhälle ska vara tyst och sluta kämpa för vår uppmärksamhet.
19 min • Måndag 16 april 2018
MEDIADAGEN 2017
Mediadagen: Jens Welin
Jens Welin, NORD DDB, om skillnaderna att arbeta på mediebyrå i USA.
16 min • Måndag 30 oktober 2017
Mediadagen: Martin Garbarczyk
Martin Garbarczyk, Relatable, om nya sätt att arbeta med influencer marketing.
17 min • Måndag 30 oktober 2017
STOCKHOLM MEDIA WEEK 2017
MediaWeek: Daniel Weilar
Daniel Weilar, VD för Nyheter24-Gruppen berättar om verksamheten & nya sätt att presentera innehåll.
19 min • Måndag 22 maj 2017
MediaWeek: Förändringsinitiativ
Patrik Wallin från Mediacom berättar om deras mätningar av Fraud inom rörlig bild. Journalisten Kitty Ehn pratar om pratet kring förändring.
16 min • Måndag 22 maj 2017
NEXTM 2017
Framtidens Osynliga Teknologi
Dr. Kate Stone, Novalia Ltd och David Shing, Digital Prophet från AOL pratar om hur teknologin blir osynlig i framtiden.
20 min • Måndag 3 april 2017
Sabinije von Gaffke
Sabinije von Gaffke, Global Communications Expert berättar om arbetet bakom Women in Tech och varför det behövs.